נעם שליט האבא של הפרייארים

Posted on 8 במרץ 2011 של

3


את הצילום הזה מהעיתון קיבלתי במייל יען כי אין לי פייסבוק:

לי אישית ברור שברגע שאחת מחוליות החטיפה והטרור שמתחבאות לי מתחת למיטה ובארון שמעל הכיור (לפי פירסומים ישראלים), יחליטו לחטוף אותי כי אני ישראלי ואז הם יבואו בדרישות לממשלה הציונית תמורת שיחרורי, הממשלה תוכל להגיד:

"קראתם את הבלוג שלו? שישכח מאיתנו עכשיו וירקב שם בצינוק."

אבל להתייחס ככה לנעם שליט? הרי מאז שנולדנו שוטפים לנו את המוח בחשיבותו של היחיד בחברה הישראלית, שמלח הארץ זכאי שהמדינה הישראלית תיתן לו גב כשהוא נקלע לצרה. על אחת כמה וכמה כשמדובר בצרה ביטחונית. עד קצה העולם סוכנינו האמיצים מיחידותינו המיוחדת יגיעו כדי לחלץ את הישראלי בצרה.

והנה מישהו שאיבד את אחיו התאום, התאום! במלחמה, במלחמת יום כיפור! והגיע ממשפחה הכי ציונית שיש, שלא חגגה בר מיצווה לתאומים כי צה"ל צריך כל לירה, ואז נחטף הילד שלו לעזה עקב עוד כישלון של הצה"ל ויורקים לו בפנים, סליחה, מחרבנים לו על הראש בכיכר העיר.

הממשלה הציונית צוחקת לו בפנים כבר כמה וכמה שנים ולא מתכוונת לשנות את מעשיה למרות שהמחיר תמורת החזרת בנו של האח השכול ברור וידוע. לתומי חשבתי שלמישהו כזה, כמו נעם שליט, מגיע שממשלה עם דם על הידיים, תגיד לשרותי הביטחון עם הדם על הידיים, שיגידו לסוהרים עם דם על הידיים שישחררו לא אלף, אלא מאה אלף  אסירים עם דם על הידיים כדי שהילד שלו יחזור כבר הביתה.

חשבתי. טעות. הטעות היא של משפחת שליט דרך אגב. הממשלה תמשיך ותשתין עליהם בקשת כי הם מלח הארץ, ציונים שלא יפגעו במדינה כי ככה הם חונכו. פראיירים.

את רפרם חדד  שהוא בלוגר סמולני שיחרר אחרי כמה ימים בודדים חודשים בכלא, במדינת אוייב אמיתית, האדון הלא נכבד איווט ליברמן, בלי יותר מדי בלגן.

את סוחר הסמים אלחנן טננבוים על כל שיניו, החזירו תמורת כמה מאות בעלי ידיים מדממות.

ועל המרצדס שלקחו כדי להתחזות לאידי אמין באנטבה והחזירו לארץ כי הסיירת התעקשה, כבר כתבנו.

מסיכום האירועים האלה לא נותר לנו אלא להמליץ לכם, אם מישהו יחטוף אתכם או אחד מבני משפחתכם וידרוש משהו מהממשלה הציונית תמורת שיחרורכם, תעשו רעש. והרבה. למעשה כדאי לנהוג בסגנון עדת "מבצע סבתא": תתחילו הכי חזק ולאט לאט תגבירו, כי אם תתנהגו בממלכתיות ובציוניות מול השקרים וההתחמקויות שנציגי הממשלה ימכרו לכם תגמרו בדיוק כמו תמי ארד ונעם שליט.

פוסטים קשורים: מה ההבדל בין גלעד שליט למרצדס?

חזרה לעמוד הראשי