הלו! אינטרנט!

Posted on 13 ביולי 2010 מאת

0


הנה, הנה, ההוא מהאינטרנט עובר, הלו! אינטרנט! בוא, בוא רגע.

תגיד, אולי תכתוב משהו על זה שכולם דיברו על מלחמה בקיץ. לא כי, אני יסביר לך, היו לי תוכניות ואז שיניתי אותם בגלל זה. אל תראה אותי ככה כל היום על הברזלים פה ליד המכולת, היו לי תוכניות לקיץ אבל ביטלתי.

היה לי דיל מה זה זול לתורכיה, כן למה מה? תורכיה. איך שהיה הבלאגן עם האוניות ישר צילצלתי לסוכן נסיעות סידר לי ארבעה ימים ב79 דולר, הכל כלול. ועוד היה מבסוט עלי שככה קניתי שכולם רק התקשרו לבטל. אז הזמנתי אצלו עוד אחד לקיץ.

תגיד למה לא תכתוב שם באינטרנט על אתר נופש בתורכיה, שאין שם ישראלים שיכולים להזכיר לך שאתה בא וחוזר ממדינה של גנבים, ואין שם גם את כל אלה שמשגעים אותך שהם אירגנו בקומבינה את הדיל הכי טוב. ואמרתי לך 79 דולר אני שמתי, על ארבע ימים, לאף אחד לא יכול להיות דיל יותר טוב ממני.

תכתוב גם, תודה לכולם, שנתנו לנו לראות את המונדיאל בשקט וכדאי שיצאו מהסייסטה, יש לנו מלחמה על הראש ואם תוכל למה לא תוסיף משהו על הנגבי הגנב השקרן, שבית משפט קבע היום שהוא שקרן.

חכה חכה, המכולת לא נסגרת, תשאר שניה, יש לך סיגריה, אינטרנט? אולי תכתוב על הזבלים שדרסו את הילד המסכן והשאירו אותו משותק. ראית איך ההורים שלו קיבלו עוד לאטמה מהשופט? לראות שהם קיבלו רק שלוש שנים אותו דבר כמו הדפוק שזרק נעל על בייניש.

מה אני אגיד לך, פלא שבמדינה המחורבנת הזאתי מי שהיה שר המשפטים משקר, משקר! בבית משפט. אני ככה קצת עיגלתי איזה פינה פעם כשנתתי עדות, ישר זיינו אותי. והמנייאק? איך שנגמר המשפט שלו הוא אומר תודה ושהפעם הוא לא ירוץ לרשות קדימה אולי בפעם הבאה. באמת, וואלה יופי, השקרן לא מתבייש ורוצה להיות ראש ממשלה.

וראית איזה חיוך היה לו לבן ז… לא, לא יפה, דווקא אמא שלא לא גנבה, אבל ראית איזה חיוך? אפשר מהיום לקרוא לו צחי הגנבי.

מה אתה הולך? כבר? טוב, טוב, יאללה תלך רק תכתוב שם באינטרנט שאני אמרתי שמי שרוצה לעבור את המלחמה של אוגוסט בשקט, שיסע לתורכיה.