יותר פטריוט מליברמן – גלן בק על המשט

Posted on 15 ביוני 2010 מאת

4


אמנם זה היה לפני שבועיים אבל אני רוצה להפנות אתכם אל התוכנית שגלן בק שידר לאחר המשט. ההסברה הישראלית מעולם לא נראתה טוב כל כך, גם בגלל שגלן משדר בHD ובעיקר בגלל שהוא ספינולוג ששם בכיס את תרגילי הרס"ר של דני איילון וחבריו.

את התוכנית הוא פותח בסרטון דובר צה"ל בו נראים החיילי השייטת חוטפים מכות ומשווה אותם למישהו. אני אחסוך מכם את המתח, בהמשך התוכנית הוא מודיע שהאירוע מזכיר לו את רודני קינג. ברצינות. מאחר וגלן בק יודע שלקהל שלו אין ממש מושג מי נגד מי, הוא מקדיש את התוכנית כדי להסביר. הנה כמה פנינים:

  • ישראל היא מדינה דומה מאד לאמריקאים, זה משהו כמו קנדה.

  • הבעיה של ישראל זה שיטת הממשל והעובדה שצריך לעשות קואליציה של כמה מפלגות. יש שם שלוש מפלגות גדולות ולאחת מהן (הוא מתכוון לדתיים) לא אכפת מכלום, ממש כמו המשתתפים בהשרדות הם רק מחכים לרגע שהם יוכלו לתקוע לך סכין בגב.

  • לא הייתי בהר הבית עצמו כי אני לא מוסלמי אבל בביקור שלי בישראל אני חייב לספר לכם שהרגשתי בכל מקום במדינה את הר הבית. אתם יודעים הר הבית זה המקום שבו אלוהים דיבר פעם ראשונה לאדם.

  • הצהרת בלפור נתנה ליהודים בית לאומי בשטח שהיה כבוש ע"י הבריטים ונקרא אז, רגע מה אומרים לי באוזנייה, פלסטין העתיקה. איינשנט פלאסטיין.

מי שמכיר את גלן בק יודע שאין שום דרך קוהרנטית לתאר את קו המחשבה שלו אבל אחרי השיעור המרתק בהיסטוריה, כל הטיעונים של ההסברה הישראלית בנוגע למשט נמרחו אצלו על הלוח. אתם מוזמנים לראות בעצמכם איך הספינולוג מספר אחת באמריקה מוציא את ישראל צודקת.

המורה גלן מצייר אוניות על הלוח

וכאן, אחרי הפרומו וממש בתחילת התוכנית אתם מוזמנים לראות מה ג'ון סטיוארט עונה לגלן בק שהתלונן שאף רשת שידור באמריקה לא הראתה את הצילומים של דובר צה"ל שבו ניראים חיילי השייטת חוטפים מכות.

בכלל התחלתי לראות את התוכנית של גלן בק רק בגלל שרציתי להבין על מה ג'ון סטיואט מדבר, אז לכבוד הפוסט הזה התווספה הקטגוריה "לעז" באגף הלינקים של הכיכר ואתם מוזמנים להכנס לאתר של ג'ון סטיוראט והדיילי שואו. כל יום (כמעט) יש שם תוכנית חדשה לצפיה ישירה באיכות מעולה ובסקר שנערך לא מזמן נמצא שהוא שדרן החדשות האמין ביותר באמריקה.

חזרה לעמוד הראשי