הטוקבק האדום

Posted on 9 ביוני 2010 מאת

1


מדי פעם  אני מגיב לכתבות בווינט, בדרך כלל כשאני מרגיש צורך לתת קונטרה למכוערי הנפש הממלאים את שובל התגובות בדברים שלא נעים לי לתרגם למקומיים פה. בפעמים הבודדות שתגובה שלי כן הצליחה לעבור את הסינון של ווי-נט והתפרסמה, מצאתי בשובי תגובות חיוורות ומבוזות, ממולצות לרעה ומוקפות איחולים לבוגד. מעולם לא חשבתי שתגובה שכתבתי מהרורי ליבי תזכה לכבוד השמור לשדרות  ולגיבורי התעמולה, צבע אדום. השארתי אותה וחזרתי לבדוק אחרי כמה זמן. אדום. חמישה ממליצים. ריפרשתי את הדף ואת עיניי ועדיין מולי, אדום. השארתי לכמה דקות וחזרתי לזירת הפשע, אדום אבל רק ארבעה ממליצים. הדברים נראו קצת יותר מוכרים כנראה שהכותרת והמסקנות הנובעות ממנה השאירו את העדר השיגרתי בהלם. כך חשבתי לעצמי ואז עשיתי עוד ריפרש, שישה. לא יכול להיות הטוקבק הקטן שלי והמוקף אוייבים משיב מלחמה! החלטתי לצלם את הדף וטוב שעשיתי כך כי עכשיו כבר חזר לחמש ובטח עד מחר הוא יחוויר כרגיל.

ואולי אני טועה והוא ישאר אדום כי כמו שאני החלטתי להצטרף לכיכר, אנשים אחרים אחרי המשט נרשמו לווי-נט והחליטו לתת קונטרה.

חזרה לעמוד הראשי

מתויג: ,