למה לישראלים בחו"ל מותר (ואף רצוי) להתערב

Posted on 7 ביוני 2010 מאת

0


אני בטוח שכשהחברה הטובים האלה החליטו להשקיע מזמנם כדי לאפשר ישראלים בחו"ל להצביע, הם לא לקחו אותי בחשבון.

למרות שבבחירות האחרונות (וגם אלו שלפניהן, ולפניהן….) הייתי בארץ ולא הלכתי להצביע עקב הידיעה שלא משנה בעד מי אני אצביע, מעשה איוולת כלשהו יתרחש ואני ארגיש אחראי, בפעם הבאה אם יזמינו אותי לשגרירות, אני בא.

אני אמנם מניח שקצין הביטחון יסלק את הפתק שלי בטענה לסיכון ביטחוני אבל עדיין אני אלך.

אני אלך כי אני מרגיש שאני חייב ללכת. כמו שאני מרגיש שאני חייב לכתוב. כבר אמרו לפני "ויהי בעת ההיא אין מלך בישראל", כרגע נראה שגם אין עם.

אני אלך כי אנחנו שכאן בגלות מבחירה או מכורח, רואים את מעשי ידי העם הנבצר משתקפים בעיני שכנינו וכבר לא יכולים להסביר. זה לא שיכולנו או רצינו לפני זה, אבל אחרי היריות במשט אף אחד לא רוצה לשמוע. אנשים שתמכו והבינו או שניסו להבין והקשיבו, אומרים עכשיו די. די, נמאס מהם. לא מעניין אם היו ככה או הם עשו ככה. די. ישראל היא מדינה כובשת, כשהם יגמרו עם העניין הזה נהיה מוכנים לחזור ולהקשיב.

ורק תזכרו שמי שפה בחוץ השאיר אחריו חברים, משפחה ומקומות קדושים. אני למשל, לא מוכן לוותר על זה ועל התקווה שיום אחד יהיה אפשר לחזור למקום שפוי יותר.

**

עדכון: