למה החלטתי להפסיק לשתוק

Posted on 6 ביוני 2010 של

0


לפני שבוע בדיוק קמתי בבוקר וגיליתי שנגמר הקפה, כבר התכוונתי לרדת למטה לחנות של הטורקים לחדש את המלאי כשהדיווח על המשט הביט בי מהמסך של המחשב. הם לא נורמלים, הם פשוט לא נורמלים. זה מה שעבר לי בראש באותו רגע, לא יכול להיות שהם עד כדי כך מטומטמים שם למעלה. לא יכול להיות שהם לא מבינים איך זה נראה מפה. מהגולה.

בחנות של הטורקים הייתי חרישי מאד ובנימוס מדופלם חמקתי החוצה עם השלל בידי, אצל המצרי עם הסיגריות כבר היה יותר מסובך. זה פשוט לא ייתכן שככה קצרי הקומה  עם הסיגר מירושלים משפיעים על היום יום שלי, אני הרי כבר לא "כאן" אני שם. אז איך?

בהמשך היום צפיתי בשידור החי (ערוץ 10) וקראתי באתרי העיתונים והבנתי משהו. הבנתי שאני לא יכול לשתוק יותר. מצעד השחצנים חסרי המוסר והבינה שהתקיף אותי מכל עבר במרחבי האינטרנט העברי השאיר לי רק ברירה אחת. אם אתה לא יכול לנצח אותם…

החלטתי להצטרף להקמתה של הכיכר ולנסות להוסיף עוד אי של התנגדות לפאשיזם גם כדי לשחרר את הלחץ הפנימי וגם בכדי להציב מול העדר עוד מראה -קטנה וחסרת חשיבות אולי אבל שם- שתצטרף ותיתן תמיכה לשאר המראות האמיצות שכבר נמצאות ברשת.